Sportfanatizmus és a határok feszegetése
2015. november 29. írta: Kovács Barbi

Sportfanatizmus és a határok feszegetése

+ egy szupergyors recept

Néha lassíts!

Büszke vagyok rá, hogy jobban bírom a köredzéseket és emeltem a súlyokon és ismétlés számokon is, úgyhogy haladok a célom felé, bár most egy kis megfázás miatt le kellett lassítanom.

Ha a szervezeted megálljt parancsol, jobban teszed ha nem szegülsz ellen, mert csak magadnak ártasz vele... Nagyon sok zöldséget eszek, - és ezt tényleg biztosan állítom, hogy egészségesen táplálkozok -, de sajnos mostanában nálam is előfordult, hogy azt hittem egy napom, nem 24 órából áll, az enyém igenis 30 órás.

Pedig nem!

Sokat küzdöttem magammal és másokkal így is, pedig tényleg nem szabad ilyenkor edzeni, de végül jó kislány voltam, és kipihentem magam. 

Betegség kontra edzés?

De miért nem volt magától értetődő, hogy ilyenkor ágyban a teát kell emelgetnem, és nem a súlyokat a teremben? Mert az edzés a mindennapi rutinom részévé vált, mint másoknak egy kedvenc sorozat, egyszerűen furcsa volt nem edzeni, nem edzőtáskával mennem munkába... Hiányzott az edzés utáni boldogság, a plusz energia, amit az ad, hogy ma is lenyomtam és csak előre.

De győzött a józan ész, és lenyugodtam, gyógyulgattam. :)

A legyengült szervezetem kapott egy kis baktériumtámadást, amit először elvesztettem, bacik-Barbi 1-0. Ma már viszont sokkal jobban voltam és egy kis TRX edzés is volt, meg szauna, "olyan térjünk vissza a terembe, de csak óvatosan" napot tartottam. 

Bacik - Barbi 1-0,5!

Hétfőn jön majd az igazi visszatérés, de persze csak finoman, na! Nem kell minden falat ledönteni rögtön.

A szénhidrát pedig kell!

Ezekben a napokban is odafigyeltem magamra, de ilyenkor ha csak fehérjét ennék, akkor nem tudna a szervezetem megerősödni. Úgyhogy eszegettem a kedvenc Purpur teljes kiőrlésű kenyeremet, és ma életemben először nagyon finom sütőtöklevest is készítettem pirított tökmaggal. 

Jöjjön egy ultragyors recept is. 

Azt hittem túlértékelik ezt az alapanyagot, mert mostanában mindenki ilyet készít, de szerencsére tévedtem és én is felvettem a kedvenceim listájára.

A neten kutakodtam receptek után, de kissé ideges lettem, mert mindegyikbe írtak hagymát, burgonyát, és nem értettem mért kell ezt elrontani ilyen hozzávalókkal és felesleges szénhidráttal - már ami a burgonyát illeti-.

Én inkább az édes verzióra szavaztam, és ehhez recept se kellett.

768812db-9610-4d09-b0d8-24aee3fee4e2.jpg

Hozzávalók, egy nagyon egyszerű csemegéhez:

- 30-40 g sütőtök, nekem nem volt sok itthon

- folyékony édesítőszer ízlés szerint

- igazi vanília aroma - egy csipetnyi -

- kókusztej vagy zsírszegény tej kókuszkrémmel besűrítve 3-4 dl

- kiskanálnyi konjac liszt

- héj nélküli tökmag egy maréknyi, - de piríts inkább többet, én imádom -

A sütőtököt kis kockákra vágjuk, majd tejben megfőzzük. Én már ekkor is beletettem egy kis vaníliát a tejbe, hogy a tök átvegye az aromáját. A puha sütőtököt kézi botmixerrel krémes állagúvá varázsoljuk, a tejet nagyrészt leöntöttem róla és félretettem. A sütőtökös masszát újra tejben tovább főzzük, és ha túl híg lett, akkor konjac liszttel sűrítjük be, - amiből tényleg extra kevés is elég-.

A végén hagyjuk kihűlni a krémet, addig pedig pirítsuk meg száraz serpenyőben a tökmagot. A kettőt már csak kombinálnod kell és kész az ebéd. 

Nekem őszi hangulatom lett tőle, de ebben a hidegben, így is úgyis ellenállhatatlan. :)

Vigyázzatok magatokra ebben a szeszélyes időben, és ne hajtsátok túl magatokat, mert nem a fáradtságtól fogtok az ágyba dőlni. 

Barbi*

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamfine.blog.hu/api/trackback/id/tr408073826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása