Maradj mozgásban!
2015. szeptember 08. írta: Kovács Barbi

Maradj mozgásban!

+ Villámrecept

Rossz korszakok

Az életem egy olyan korszakát élem, amikor akár azt is megtehetném, hogy bebújok az ágyba, magamra húzom a takarót, és várok az ötöslottóra! De utána nem bírnék a tükörbe nézni!

Szégyellném, hogy gyenge vagyok, és lemaradnék mindenről, ami körülöttem történik. Hiszem, hogy mindenki életében vannak könnyebb és nehezebb korszakok, ha okosan csináljuk, akkor a rossz korszak, se lesz igazán rossz, és nem fogjuk bánatunkban felfalni a hűtőt, amolyan Bridget Jones módon. 

Bármi is történik, ne hagyd abba a mozgást!

Bármilyen szörnyű napod, heted, hónapod van, egy edzés után valahogy az egész világ jobbnak tűnik, nem is gondolod olyan borzalmas helynek... Egy edzés után én mindig úgy érzem, hogy legyőztem egy sárkányt, két gonosz varázslót, és minimum egy T-Rexet. Ilyenkor sokkal szebb, hirtelen vékonyabb, okosabb, és erősebb vagyok. Ez persze a mozgás által termelt dopaminnak is köszönhető, de ezért is fontos közhely, hogy a mozgás tényleg jó és hasznos a szervezetnek.

A mozgás kell neked és nekem is, tényleg mindenkinek ám! Csak elindulni nehéz a terembe, ha már a válladon a sporttáska, vagy a lábadon a futócipő, akkor már úgyse futsz vissza a lakásba. :) Majd az edzés végén ráérsz.

Újabb szülinap

Nemsokára közeledik a születésnapom, és mint olyan sokan, kiskoromban én is úgy képzeltem, hogy ilyenkor már rég megváltom a világot, lesz két villám (Vagyis házam, villáim azok vannak.), - az egyik valamelyik tengerparton -, és minimum szupermodell alakom lesz. Az alakommal már tényleg elégedettebb vagyok, úgyhogy hurrá, bevallom a többitől még kicsit messze vagyok.

De ez nem azt jelenti, hogy nem vagyok értékes ember, és fel kellene adnom. Csak még nem találtam meg az igazi hivatásomat, a kis szerepemet a hatalmas világban. Ha eljön ez a korszak, akkor bármilyen sorsszerűnek és zagyvaságnak hangzik, de úgyis érezni fogom.

Azt is megéreztem az utóbbi egy évben, ha olyan ember került a közelembe, aki érdemes a figyelmemre és a szeretetemre, akinek a nyakába ugrok, ha épp nagyon boldog vagyok, vagy épp jól összekönnyezem és festékezem a borús pillanataimban.

Úgyhogy nincs itt gond, haladunk szépen előre! 

Ha megtaláltam, amit kerestem, akkor ígérem szólni fogok, és még több energiával, mosollyal jelentkezem majd itt a blogon is. :)

Tiszta étkezés

Nincs szükség a bűnözésekre, és a jutalomevésre, mert épp történt valami jó! Megünnepelheted egy általad készített, finom, de egészséges ebéddel is. Nekem sok energiát ad, ha főzök egy finomat, amiben tudom is, hogy milyen hozzávalók vannak.

A képen például: nagyon gyorsan elkészíthető, kókusztejszínes csirke szerepel, külön kókuszvajon megpirított zöldhüvelyű babbal, a végén pedig friss metélőhagymával és kókusztejszínnel jól összesütve.

Uzsonnának előző este bekészített chia magos túrókrém, pici édesítőszerrel, fahéjjal és minimális natúr joghurttal. + Az egyetlen bűnöm úgymond a tejeskávém, de 0,1%-os tejjel ez bocsánatos bűn, és ad egy pici energiát még délután.

Termékteszt

Nemsokára megkapom az új fehérjémet is, étrend-kiegészítőmet, hogy kicsit felpörögjek az edzésben, na meg az új edzőkesztyűmet, úgyhogy termékfotók & teszt hamarosan. Új sütireceptek liszt és cukor nélkül, majd az új fehérjeporommal. Már nagyon várom!

Szuper keddet mindenkinek!

Barbi*

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamfine.blog.hu/api/trackback/id/tr847768444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása