Apró lépések, nagy tervek
2015. október 17. írta: Kovács Barbi

Apró lépések, nagy tervek

Elkezdődött...

Tervek

Kezdjük azzal, hogy igen ezek már nem álmok, hanem tervek.

Annyira jól hangzik, hogy mindjárt ugrálok egyet... - Na jó koncentrálok, mert így sosem írom meg ezt a bejegyzést nektek! -

Szóval, te hiszel abban, hogy a sors elrugdal a helyes irányba, akkor is ha előtte sokszor (De tényleg sokszor!) pofára kell esned hozzá?!

Sokáig nem hittem ebben, de jobb későn mint soha. Ha már ordítanak a jelek körülötted, hogy vedd már észre, hogy merre vezet az utad, akkor bolond leszel ha beijedsz és visszakozol. 

Amikor minden tagomban, gondolatomban érzem, hogy a sport az én utam, akkor végre tudatosul bennem, hogy sikerült 27 évesen tényleg értelmed adnom a dolgos hétköznapoknak. Sok ember úgy gondolja, hogy a munkája nem határozza meg, és ez igaz is lehet a legtöbb alkalommal, de én mindig is kivétel voltam.

Vagy képviselem hitelesen a céget és csinálom szívvel-lélekkel vagy felesleges dolgoznom, bármennyire pénzt kapok érte, értelme nincsen. Így jöttek a hirtelen váltások, és sokak szerint meggondolatlan lépések.

De mi történik, ha akkor ottmaradok a régi munkahelyemen? Vagy semmi, vagy pedig lelkileg tönkremegyek abban, hogy nem azzal foglalkozom amit szeretek. Mindkettő szörnyű lehetőség.

Amikor már azt éreztem, hogy a nem becsülnek meg és semmibe vesznek, akkor felálltam és kezdtem az elejéről a munkakeresést. Most egy olyan cégnek dolgozom akik tényleg a sporttal foglalkoznak és azonosulni tudok velük. :) 

Már most sokat tanultam, de még többet akarok. Magamba akarok szívni mindent a sportról, edzésről, mindenről ami ezzel kapcsolatos és hitelesen akarom képviselni. Keményen fogok tanulni, mert ha én csinálok valamit, akkor azt nem fél gőzzel teszem.

Mi a következő lépés?

Minimum egy évig kőkemény munka a testemen és az agyamon is, hogy igazán hiteles lehessek. Edzésterven nemrég módosítottunk úgy, hogy minden edzés végére kicsit kipurcanok, aztán a zuhanyzás után újraéledek. :D

Ma valami elkezdődött.

Mai napom képekben. :) Volt edzés, és délután még egy edzés (áúccs), délután kávé, süti egy imádnivaló egészségtudatos helyen (cukormentes sütik, házi mandulatej), imádnivaló Vikimmel és roppant aranyos kiszolgálással. 

Csak ajánlani tudom őket. Naspolya Nassolda <3

https://www.facebook.com/naspolyanassolda

unnamed_1.jpg

Ma elmentem TRX-re. A heti három kemény edzést kicsit felturbózzuk  más mozgással is. :)

Nem volt egyszerű és nem ment minden... Bevallom ebben még fejlődnöm kell, has és popsifeszítést tökéletesre kell fejlesztenem, plusz fájni fog és gyűlölöm a fekvőtámaszt, de addig csinálom a simát amíg annyira gyönyörű nem lesz, hogy TRX-en is megállja a helyét. Ez kicsit más, mint amit eddig csináltam, de nagyon tetszik!

Nem lesz egyszerű ez az egy év, de a jövőmet alapozom meg és a testemet alakítom át, hogy profi legyen. Úgyhogy nincs mese, gyakorlás, lehet, hogy lesznek sírások és biztos lesznek hisztisebb napok, de aki velem tart és követ egy izgalmas és kitartó utat járhat be...

Eddig is nagyon szorgalmasan edzettem, de ennek most komoly tétje van.

Remélem Te, aki most ezeket a sorokat olvassa, egyszer majd azok közé fogsz tartozni, akik velem edzenek. :)

De addig még meg kell küzdenem a saját kis démonaimmal, hogy aztán együtt a tiédet is legyőzzük. De hidd el én leszek majd az az ember, akit felhívhatsz, ha nyűgös vagy és nincs kedved edzeni, és lerángatlak a terembe. :D Más leszek, mint a divatedzők, mert én tényleg tudom, hogy milyen amikor nem vagy elégedett magaddal, milyen elkezdeni valamit, milyen majdnem feladni aztán újra teljes erővel haladni a cél felé. Tudom, hogy milyen lemondani dolgokról, új recepteket kitalálni, hajnalban főzni, álmosan és esőben elindulni edzeni, majd onnan munkába...

Támogatás

Sokáig  azt hittem, hogy a párom nem hisz bennem eléggé, de csak nem látta azt, hogy én már bízok magamban. Spórolás jön és számolgatás, mert az edzői oktatás nem épp olcsó. Ki szeretnék később menni külföldi képzésekre és az angolomra is több időt kell szánnom. De minden megoldható, csak akarnom kell. Ennyire még soha nem terveztem meg az utamat, így menni fog. Örök álmodozó vagyok, aki eddig csak álmodozott, nem pedig reális terveket készített.

De ennek vége. 

Tanulásra fel.

Barbi*

A bejegyzés trackback címe:

https://iamfine.blog.hu/api/trackback/id/tr607806130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nő Piros cipőben 2015.10.18. 22:44:57

Amikor az ember a saját útjára lép, megérzi. Ott egyszerűen más a talaj. Gratulálok, hogy megtaláltad, innen már felfelé vezet az út! Hajrá! :)

Kovács Barbi 2015.10.19. 17:30:21

Köszönöm szépen. :)
Még messze a cél, de haladok szépen felé!
Ígérem nem okozok csalódást! ;)
süti beállítások módosítása