Újdonságok hete
2015. szeptember 15. írta: Kovács Barbi

Újdonságok hete

Túl vagyok a huszonhetedik születésnapomon, ami fantasztikusan telt, nem mondom, hogy bölcsebb lettem, de eltökéltebb igen. :)

Rengeteg újdonsággal készülök nektek, új tervekkel, amikben rátok is számítok majd.

Megkaptam a ShopBuilder Webáruháztól a termékeimet is, aminek láthatóan a cicám nagyon örült, rögtön mindent körbeszaglászott. A csokis-kókuszos Scitec fehérjémet imádom, azzal készült a süti is, aminek az alapja kókuszreszelék, kókuszliszt és a fehérjepor. A tetején cukormentes étcsoki, narancshéj-porral megszórva, isteni volt!

Az edzőkesztyűm szintén Scitec és borzasztóan kényelmes, mert körbefogja és tartja a csuklómat is. (http://shop.builder.hu/csukloszoritos-kesztyuk/scitec-nutrition-red-style-edzokesztyu-par-p11073#__sZjg1YTE3OWE2MDg4ZDRmZA)

Kúraszerűen szoktam használni étrend-kiegészítőt, most a Revex-re esett a választásom, ugyanis sok jót hallottam róla. A termogenikus zsírégetőkre esküszöm, amiket kicsit bemelegítik közben az izmaimat is, és felpörgetnek.Eddig tetszik, de meglátjuk egy hónap használat után. (http://shop.builder.hu/termogenikus-zsiregetok/scitec-nutrition-revex-16-108-kap-p6884)

Szülinapomra meg egy sok zsebes, borzasztóan kényelmes és praktikus Nike táskát kaptam nővéreimtől, amit holnap meg is sétáltatok az edzőteremig.

Végül dobpergést kérek:

Elindítom a Facebook oldalát is a blognak, ugyanis sokan kérték tőlem. :)

Tessék követni. www.facebook.com/iamfineBarbi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iamfine.blog.hu/api/trackback/id/tr997790528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása