Teljes megújulás & új projektek & új célok!
2015. július 02. írta: Kovács Barbi

Teljes megújulás & új projektek & új célok!

Van olyan, hogy semmi sem sikerül? Naná!

De, amikor meg olyan váratlan és fantasztikus dolgok történhetnek veled, amikre egyáltalán nem számítasz, akkor megéri reménykedned és hinned a jó dolgok erejében!

Velem most ez történt.

Együtt dolgozok a Shop.Builder webáruházzal, akikkel Gasztro videókat forgatunk, cikkeket írok nekik. Felfigyeltek rám, és igen emiatt az amatőr blog miatt. Mert aprócska lány vagyok, aprócska bloggal, de hatalmas szívvel és hatalmas lélekkel tudom csinálni, ha valami boldoggá tesz. Ilyen a sport, az írás, a mozgás, és mások motiválása!

Ja és azt mondták, hogy értékes ember vagyok! Nagyon tetszik ez a szó!

Szóval igenis van értelme az apró győzelmeknek, igenis csinálni kell és erőt meríteni minden bókból, minden dicséretből, minden pozitív visszajelzésből.

Most váltottam újra edzéstervre is, és fantasztikus érzés, hogy jobban megy, hogy erősebb vagyok és mindig tudok emelni a céljaimon. Erős és magabiztos nő vagyok, még akkor is ha ezt néha elfelejtem!

Remélem az is feltűnt, hogy a blog megújult egy kicsit, színes, dinamikus, vidám, így tökéletesen passzol az én bolondos személyiségemhez!

Igyekszem minél több érdekes-színes-szagos-ízes cikkel jelentkezni, úgyhogy tessék figyelni!

+ Fontos: Holnap pedig újabb meglepetésem lesz, ami nekem hatalmas erőt és kitartást adott a céljaim eléréséhez és kicsit átértékeltem az életem, hogy mivel is kellene foglalkoznom a jövőben. :)

Hamarosan... :)

ui.: Most pedig rohanok futni :D, mert az hogy kevés időm van, nem lehet kifogás!

A bejegyzés trackback címe:

https://iamfine.blog.hu/api/trackback/id/tr787586984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Life Hacker | NapiHack · http://lifehacker.blog.hu/ 2015.07.02. 21:41:43

"Van olyan, hogy semmi sem sikerül? " van ilyen cél, vagy tuti siker nyomógomb az élet lejátszási listán?

(jó a dumád! (Y)
süti beállítások módosítása